DARMOWA DOSTAWA OD 169 ZŁ | WYSYŁKA OD 13,90 ZŁ
ZWROT TOWARU / ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Jak zwrócić produkty do sklepu?
1. NAPISZ DO NAS E-MAIL Z INFORMACJĄ O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.
2. SPAKUJ PRODUKT KTÓRY CHCESZ ZWRÓCIĆ (w oryginalnym opakowaniu, nieużywany), dołącz także paragon i wypełniony formularz. Dobrze zabezpiecz zwracane produkty.
3.. WEJDŹ NA STRONĘ otolink.pl/candlemania i postępuj zgodnie z instrukcjami
4. Środki zwrócimy Ci na rachunek bankowy podany w formularzu w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
Zgodnie z §10 Regulaminu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów ( z wyjątkiem kosztów zwrotu przesyłki ). Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania – to znaczy, że każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty do zwrotu.
W przypadku chęci zwrotu towaru przez Klienta, należy wysłać Sprzedawcy E-mail na adres sklep@candlemania.com.pl w treści podając : chęć odstąpienia od umowy, imię i nazwisko Klienta, numer telefonu Klienta, datę otrzymania przesyłki, numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy. Towar należy odesłać w bezpiecznym opakowaniu na adres Sprzedawcy podany w regulaminie oraz zakładce Kontakt.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru Sprzedawca zobowiązuje się sprawdzić stan odesłanego produktu (czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością oraz czy nie nosi śladów użytkowania) oraz poinformować Klienta o przyjęciu zwrotu do realizacji. Jeżeli odesłany towar spełnia te wymogi, Sprzedawca w ciągu 7 dni zwraca Klientowi pieniądze na numer konta bankowego wskazany w odstąpieniu od umowy.
ZASTRZEŻENIE
Należy pamiętać, że zdjęcia mogą nieznacznie odbiegać kolorystycznie od rzeczywistych produktów ze względu na oświetlenie podczas wykonywania zdjęć lub wyświetlacz monitora. Składając zamówienie Klient akceptuje te fakty.
REKLAMACJE
Z uwagu na to, iż świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, pomimo najlepszego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu. W związku z tym otrzymywaną przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze. Należy upewnić się, czy produkt nie został uszkodzony w trakcie transportu. W przypadku uszkodzeń należy wypełnić protokół reklamacyjny i wysłać go drogą mailową na adres sklep@candlemania.com.pl. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji.
W protokole/wiadomości E-mail należy podać: numer zamówienia, datę otrzymania przesyłki, numer przesyłki, imię i nazwisko Klienta wraz z numerem telefonu, nazwę reklamowanego produktu oraz zdjęcie produktu z wadami. W ciągu 14 dni Sprzedawca zobowiązuje się skontaktować z Klientem w celu przekazania, jaką decyzję podjął w sprawie reklamacji.
Dołącz do naszego newslettera aby być na bieżąco z naszymi nowymi produktami, promocjami i wszystkim co związane z Candlemanią.